Sunday, April 19, 2009

tag dr nadya~

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
fuhhh..mcm2 ley wat~

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
seksi??...wt pe~...xnk2..bese2 udah..

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
tggi nye...gle pe! xde2..

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
xde r trok sgt smp nk mmpus>>chill2

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
em..solt dlu mak..ayh..huhu..klo otu yg trbaek..0n je~

6. Kalau tiada lagi hari esok?
taubat byk2..astaghfirullah..

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
benci??...maafkn saya...

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
tr0s quick! klo x halal~


9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
x mrsainye lg..xdpt d bygkn

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
fuhh..bez2...nme..rmai rr...


11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
org yg x spt0tnye id0p

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
'mimpi ke kmu?'

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
nauzubillahhi min zalik.

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
romantik...bez k ergh?


15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
em..insyaAlla..tgk keadaan gkx

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah anak mithali..

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
bangse sndiri je~

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
klo ade jd0h..jmpe lg~..

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
mintak ampun byk2>>

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
nadya fatihah~>> baek...comey...herm...ALL THE BEST!! =>.


21 : I'm tagging :

awe n zuen azam...wt smntre ni~

3 comments:

nadya said...

yeaa...suda bjaye!!hihi..

awe said...

hehe
apsal tag aku sorg do

~MauiZah HasAnah~ said...

yey! thnx nad!

ala awe..ak br blaja..haha

for my frenz~


It's not about who you have known...




music